2020-05-03: Utepass i Asarum: Jag trode jag hade skaplig kondis, men så var det inte när man börjat med JMS:s ute pass….

2020-05-04 Ass and Abs: Roligt, lite jobbigt i mitten med ben i gummiband, annars gjorde jag ett OK jobb, men kunde ha tagit tyngre vikter = Lat!

2020-05-05 HIIT 45: Roligt, betoning armar denna gång, jepp! armarna är kvar…..

2020-05-06 Tabata: Roligt och vissa “block” rejält jobbiga som det bör. Det blir aldrig tråkigt med JM:)

Notering: Mina “gäddhäng” under armarna har krympt, snart muskler?

2020-05-07 HIIT 30: Roligt med enkla men effektiva rörelser! Det var kondis som gällde, det är inte ofta man får pass med kondis som mittpunkt = Mer! Ett pass som passade alla. Jag älskar HIIT, dess enkelhet passar mig, man går in i sin bubbla och innan du vet ordet så är passet slut!

2020-05-09 Spring happening Ute: Så Roligt och skönt att träna ute, men var är alla? Det var inte så jobbigt pass som det brukar vara på JM:s pass, men roligt och man hade energi till tusen = Vackra vädret?

2020-05-10 Ute pass med JM: Roligt! Men inte så hårt! Men det var OK! Nästa gång kryper jag under hindren! Det är roligt att träna ute!

2020-05-11 Ass and Abs + Nytt pass: Kettlebell 60: Ass var roligt, men inte så jobbigt! Kettlebells = Det rann längs ryggraden, det var ett roligt nytt tillskott som jag givetvis kommer att ha in mitt träningsprogram framöver!

2020-05-12 HIIT 45: Det var kämpigt värre, hade lite ont sedan igår! men försökte få pannbenet i fas! Tänkte på “the mauler” och kämpade på:)

2020-05-13 Tabata: Roligt pass:) Älskar när JM försöker få oss ett steg längre än man trodde var möjligt! Trots onda armar efter Kettlebell passet:)

2020-05-14 HIIT 30: Ett pass med betoning på rumpan! Roligt och inspirerande:)

2020-05-17 Utepass med JM: Kände mig inte i form, fick inget gratis och jag orkade inte ens springa. Fuskade med maten igår och jag fick mitt straff, varför lär jag mig inget? Ät och du orkar träna!

2020-05-18 Ass and Abs: Kände mig taggad och när det inte behövdes tog jag vikter för extra power, ett roligt pass:)

Notering: Jag saknar det gamla gardet, jag förstår att många är rädda och inte vågar komma på gymmet, men nån gång ska väl eländet vara över?

2020-05-19 HIIT 45: Roligt, men gick trögt, helt klart! Jag är inte i form::(

2020-05-20 Tabata: Helt OK, bättre ork men inte som jag vet jag kan. Ett OK pass!

2020-05-21 HIIT 30: Tiden flög iväg, fick dock ta i, fortfarande inte i superform, men om man kämpar på kommer det tillbaka:)

2020-05-22 Utepass i Asarum: Roligt att få träna ute, man blir glad av det!

Notering: En tung träningsvecka! Men efter tungt kommer allt bli Lätt som en plätt!

2020-05-24 Utepass med JM: OK pass men inte 100% tillbaka till god form! Less på “fettomagen”, vad ska jag göra tro för att få bort eländet?

2020-05-25 Ass and Abs + Kettlebell 60: Härligt och tiden flög iväg! JM var snäll på passet, inte så jobbigt, men Kettlebell passet var jobbigt = Roligt! Livet är trivsamt med träning!

2020-05-26 Tabata – Karlshamn: Jag sneakade mig in! Jag hade krånglat till det, jag var inne på appen och råkade trycka bort mig, jag tryckte snabbt mig in igen och hamnade på plats nr:9! När jag kollade strax före klockan 17.00 var jag plats 4, så jag tänkte jag chansar mig in, han kan ju inte mer att köra ut mig! Men när passat började så var det gott om plats och han sade inget om mitt sneakande! Så jag började och genomförde passet.

2020-05-27 Tabata: Ett roligt pass med lite svett och ont i låren! Då trivs kärringen:) Livet blir bättre med ett Tabata pass med JM:)

2020-05-28 Core 30 + HIIT 30: En lyckad tränings dag:) Allt gick som smort! Och jag hade så roligt, det är det som räknas! Det går lättare nu igen.

2020-05-29 Outdoor träning: Roligt, men så skönt att få vara ute:) Man blir glad av ett ute träningspass:)

Sammanfattning: En både tung och lätt månad, men jag känner mig: Jag klarar allt! För hösten har jag som mål: 2 timmar rörelse/träning varje dag! Det innebär i praktiken, två hundpromenader varje dag = Kommer att älskas av vovvarna! Där det är möjligt: Dubbelpass på gymmet. Kör även en kvart varje dag uppmjukande.